Bazıları o kdr para veriyor ki birde türkiyenin en iyi bilmem nesine yaptırdım diyorlar yani anlamıyorum şimdi senin bebeğinde risk çıkmaması en iyi doktora o testi yaptırmana mı bağlı devlete de yaptırsan sorun çıkmıycaksa çıkmaz. En iyi doktor en iyi şu bu ne alaka yani çok gereksiz içi boş bir düşünce. He ben buna yaptırmayı tercih ettim maddi durumum yeterli olduğu için diyebilirsin ama ben en iyi doktora yaptırdım ona değer demek cahilce bir cümle 😊 Konuya gelirsek ikili test ücretleri öyle malesef uygun yerler yapanlar var hastaneye ve semte bağlı anadolu yakasnda uygun mesela yada ulaşımı zor tercih edilmeyen semtlerde uygun esenyurt gibi falan. Maddi durumun yetiyosa devlette sıra sonuç beklemeden özelde yaptırırsın yetmiyosa devlette yaptırırsın. Test aynı bebek aynı sonuç aynı.