Pelinnn Kasım sonu gibi ikili tarama testi yaptıracağım ama sigortasız olduğum için 500 tl dedi yaaa 😱😱😳😳 bu nedir arkadaş resmen ticarete dönmüş olay 🤢🤢 sizler hangi hastane ve ikili tarama ücret i nedir arkadaşlar 🤷♀️
Haticeyildiz Pelinnn bnde ikili tarama yaptirirken sigortasizdim ozel muayenehanede yaptirmama ragmen 250 tl odedim
Elisam Pelinnn ikili tarama testleri sigorta kabul etmiyor zaten ben de 500 e yaptirdim. Turkiyenin en iyi perinatologunda yaptirdim altan bey. Oda 500 tl. Degerdi bence kendisine
Pinaryyim Pelinnn devlet hastanelerinde ücretsiz yapılıyor sigortan olmasa bile kadın dogum ücretsiz herşey
Mevsim123 Pelinnn ben yaptırmadım ikili test ense kalınlığına baktı sadece 3lü testi kendim istedim doktorum onu bile yaptırmana gerek Yok dedi kesin bi sonuç vermiyo bu testler %100 doğruluk payı Yok istersen yaptır demişti. 50₺ ye yaptırmıştım 3lü çok pahalı bazı yerler gerçekten alt tarafı kan alıcaklar bu kdar uçurum nedir yani. Allah yardımcınız olsun 🙏
Pelinnn Naznaz bakıcam kuzum devlet yapıyorsa devlette yaptırıcam 500 tl yi sokağa atacak durumum yok 😔😔 alt tarafı bi kan alacaklar bu nedir ya 🤢
Pelinnn Naznaz Aynen kuzumm devlet hastanesinde yaptırmayı düşünüyorum ama bulamazsam da özelde hangisi en uygunsa orada yaptıracağım 500 TL veremem yani
Nurztekin devlet hastanesinde yapılmıyor mu ikili tarama testi ? mecbur ücretli mi yaptırmak gerekiyor?
Seydaeksi Nurztekin devlette yapılıyor canım.. ben özelde yaptırdım ama 25tl ödedim.. 500tl çok uçuk ve gereksiz bi rakam sadece kan ve idrarını alıyorlar çünkü ekstra bi durum yok ve bu testlerin kesinliği de Yok.. bi kaç arkadaşıma ikili üçlü dörtlü yapıldı kesin downlu dendi sapasağlam çocukları var.. bunun tam tersi de olabilir tabii ki. Ama güvenilirliği hiç bi zaman tam olmayan testler için dünyanın parasına gerek yok çok varsa bilemem tabi ama😊 O parayı bebeğime harcarım en güzeli😊
baharclk Patrcyjademirsular florance ta 200 tl mi çok şaşırdım bi tanıdığım 3 sene önce orda doğum yaptı 7 milyara 😕 fiyatlar çok uçuktu
Nurztekin Seydaeksi tesekkur ederim canım 😊 bende yaptırmak istemedım ama doktorum bi dahaki geldiğinde kesin yaptıracaz demişti o yuzden sordum bilgilendirmelern için tesekkurler 😊
Fatmaydinn Pelinnn yok artık 500 mü😳 özel hastane de mi 500 tl? Ben özelde 50 tl ye yaptırmıştım, hayır yaptıkları da bi kan alma yani başka bişey yapmıyorlar
Elfgny Okudukça şoka girdim resmen 500₺ nedir ya 😳 özele gidiyorum ben de 50₺ ye yaptırmıştım. İkili test 500₺ ise doğumunuzu düşünemiyorum bile
Spor Tosbiginannesi deletedmom43191 Bilseydim hesabı vardı daha önce sorardım kendisine biliyoruz burda degill açıklamayı. Şizede iy günlere
Naznaz [bilinmeyen] canım bazı hastanelerde cidden bu fiyatlarda sigortalı bile :/ ben ssklıyım ona ragmen toksoplazma rubella ve cmvye bakıldı bu üç değer için 700 tl istediler o yüzden sigorta yoksa ve istanbuldaysanız en iyisi devlete gitmek imkan yoksa