B-P-R Btl42 ya benim Oldu Nasıl Bir Lekelenme Acaba Nisanmi çatıdan Dolayimi Anlamadım çünkü Sancılarım da Var
Kartal1903 B-P-R benmde öyle çatı muayenesi dün sabah onda oldum bu gece beşten beri kanama ve sancım var
Ozgesahin Bestehasan banada bugün yaptı çok canım yandı kemik yapın uygun ama çatı içten dar zor olur dedi bebek 3600
B-P-R Bestehasan yok Çok değil dün Çatı Muanesi Oldum dünden Beri Bir kaç Defa Oldu Bugünde Birkqc defa oldu Ama kanla Karışık Sümüksü bir akıntı Nisanmi diye Teredutte kaldım
Bestehasan AselAlaraa olir cnm korkma normal olsa.bile igneyle ilk once uyuşturuyorlar hissetmiosun hic bisi ama sanci mahvediyomus insani bilmiyorum artik bende sadrce kesikten korkuyorum
seyda38 Bestehasan aynı.bana.da öyle cayın müsait normal dogum olur dedi haziran.11 e gün werdi nasipse
MelikeGkhn Bugün 38+6 da ben de çatı muayenesi oldum ilk kez çatın gayet müsait 1cm açıklık var bu hafta doğurursun inşallah dedi. Benim gibi 1cmle bekleyen var mı