Kartal1903 B-P-R benmde öyle çatı muayenesi dün sabah onda oldum bu gece beşten beri kanama ve sancım var
B-P-R Kartal1903 doğumu tetikliyomus Bende Dogurmamak İçin sürekli Oturuyorum 😂😂😂 korkuyorum Çünkü Başta Rahhatm Su İki üç gündür Bi korku aldı beni 😂🙈
Kartal1903 B-P-R ya korkuyorum da aradım doktoru sancın beş dk düşerse gekıkanama normal dedi aama sancı da düşmüyor on dk da geliyor
tkgz Kızlar benim doktorum bakmadı hiç 40.haftadayım ama geçen acile gittim hareketleri yabaşlayınca ebe açılma var mı diye baktı sadece. Çatı illa yapılıyor mu