Bestehasan Kizlar bugun cati muayenesi yapti doktorum ve catim gayet iyiymis normal dogum dedi Sizinde doktorunuz catisi cok genis gayet rahat dogum yapabilecegini soyleyenler var mi kizlar doktorunuz ne dedi
B-P-R Btl42 ya benim Oldu Nasıl Bir Lekelenme Acaba Nisanmi çatıdan Dolayimi Anlamadım çünkü Sancılarım da Var
AselAlaraa Bestehasan ama burda korkutanlara inat korkmuyrm çokda kolay gececeğine inanıyrm 🤗🤗inşAllah da Allahın izniyle oyle olucak
Bestehasan AselAlaraa olir cnm korkma normal olsa.bile igneyle ilk once uyuşturuyorlar hissetmiosun hic bisi ama sanci mahvediyomus insani bilmiyorum artik bende sadrce kesikten korkuyorum
Seymanurr Bende dün oldum çatı muayenesi 37+3 de yani aynen bana da çok uygun dedi doktorum inşallah Öyle olur
glbngms bende oldum 3 haftadır da yap ıyo her gittiğimde ne nişanım geldi ne sancım🙆♀️ doğumu tetikler diyolar genelde🤷🏻♀️
AselAlaraa glbngms gelmeyince gelmiyo ozmn 🤣😂😂olsn bekle bklm zmnını bekliyolar işte cnm Allah tek avazda kurtaran cnm bnm
AselAlaraa glbngms zor oluyodr demi canm ayy şimdidrn bn az azhissedyrm oturup kalkarkn o zorluğu ama daha erkn 30 dan sonraaa🤷♀️🤷♀️🤷♀️🙈
AselAlaraa glbngms 🤣🤣😂😂valla bnde klkarkn bazn oluyo çok zorlanıyrm 🤭🤭bebek var içimzde norml ama cnmm yaniii