Krtlshllgl ben de öyle biliyordum ancak öyle olmuyormuş. Aralıksız girdik tüp bebek ilaçlarım dolapta kaldı. Doktorlar da aralıksız girmeyin dedi işe başladığım hastane de ki doktor aralıksız gir dedi hocam imkansız normal yoldan dedim dene sen dedi ve o ay hamile kaldım . Hayırlısı canım ben ben de işe yarayan bilgiy paylaşmak istedim.