Bende 8aylik evliyim yaslarimiz da ayni. Daha cok gencsin ve cok yeni evlisin. Lutfen hemen stres yapma. Inan bana o kadar cok etkiliyor ki... bir de bu is gercekten nasip isi. Ben adetimin bittigi gun hamile kaldim. Nasilsa olmaz diye onlem almamistik ve hamile kalivermisim... Hic belli olmuyor. Sen akisina birak sadece. Bak elhamdulillah bir problemde yokmus. Sakin stres falan yapma.