Sis Ada06 alllah kolaylık versin canım hepimize bir avazda kurtulalım kavusalım bebislermze insallahhh
GulsahMulayim Ada06 hahaha vallahi çok zekice, neden olmasın ki. 🤗 şuan bile kovanın içine su doldurup ayaklarımı içine koyuyorum serinlemek için 😂
Aysingeldiislerdegisti Ada06 sen bide lohusalığı gör ben ki yazın yorganla yatsam bir damla terlemezdim lohusayken 2saate bir aralık ayında üst değiştiriodum 5 geçti hala terliyorum 😂😂
GulsahMulayim Ada06 hahaha ne öpmesi kız ısıra ısıra 😂😂 o zaman da kışa doğru gireceğiz bu kez de Soğuk olacak hahah 😂 senin Doğum ne zaman. 🤗
hunilimom Ada06 ben beni bildiğim den beri terliyorum valla hamilelikte daha da oldu bi durdu terleme ayaklarım terliyor sonra ellerim en son komple şip şip akıyor sular doğumdan sonra tekrar doktora gidicem bi çözüm olsun artık
GulsahMulayim Ada06 tam sıcaklarda olacak senin desene. Yaz bebeğiii 🥰 benim Eylül ortası canım şuan 20+2. Tam sıcaklar geçmeye başlayacak öyle doğacak bizimkisi.
Ada06 GulsahMulayim seninki iyimiş valla birazda olsa yırttın😄 ben zorlancam da rabbim yardımcımız olur elbet bu zamanlar da geçer
GulsahMulayim Ada06 olur olur, herşey sabır herşey Bebişlerimiz için. Sağlıklı gelsinler de kucağımıza, sıcakmış soğukmuş hepsini unutacağız 💙