GulsahMulayim Ada06 olur olur, herşey sabır herşey Bebişlerimiz için. Sağlıklı gelsinler de kucağımıza, sıcakmış soğukmuş hepsini unutacağız 💙
NurdanHakan Ada06 geçen yıl Nisa’n ayında Doğum yaptım ve Aralık’ta bi başladım terlemeye Mart’ın en soguk günlerini ayaklarımı duvara dayayarak geçiriyordum taşları basıyordum ne güzel bi zamanda hamile kalmışım (eylül/Nisa’n arası) iyiki yaza denk gelmedi diyordummm ikinci çocuk düşünmeskenn hamileyim ve bu yazı Nası hamile geçircem bide üstelik çok hayaletli bi çocuğum var bilmiyorum 🤷♀️ 😊
bebekteyaparimkariyerde Ada06 normal güzelim yaa endişelenme vücudunda iki katı kan taşıyorsun☺️🥰.karbonatlı su kullanabilirsin koltuk altına enzından ter kokusunu engelliyor.ben rolon falan kullanmıyorum ondan karbonatlı su çok işe yarıyo
Nisansimge Ada06 yaa normalde çok aşırı üşüyen biriyim geçen sene son yılların en sıcak yazıydı ben kısa kolku giyemedim düşün hamileyken yanacaksın dediler iple çektim 25 hafta olduk ben hala donuyorum ne zaman ısıncamm beenn😁😁
Rabiaibrahim0803 Ada06 ya bende de yeni başladı bu.dün gece terden uyandım resmen.şimdi de evde tshort bile giyemiyorum sıcaklıyorum bunalıyorum hemen.ama hamilelikte böyle oluyomuş yNi normal.benimde doğum 13 aşustos görünüyo tahmini olarak o yüzden korkuyom hava daha da sıcaklıycak napıcam diye
Nora Ada06 Bu bende zaten vardı aslında Hamilelikten dolayı çok daha çabuk geliyor bu sıcaklamalar.. Ben doğurduktan sonra yine kurtulamicam Sizde öyle bi sorun yok şükredin bence 😋
Nezahatozen pencere açık yatıyorum kısa kolluyum devamlı sanki hamamdaymışım gibi terliyorum 31 haftalığiz