Canoglumbenm Ada06 😅😅 dikkat et sen yinede. Gerçi dediğin gibi aklına gelmez insanın serinlesek yeter 😂
GulsahMulayim Ada06 çünkü içimizdeee kalorifer var 😂😂 hamilelerde genelde terleme, sıcak basması, bunalma, ateş yükselmesi gibi şeyler normal. Hatta hamileliğin etkisinden kaynaklanıyor. Birde yaz mevsime denk geldiysek yandık yandık 😂 ayaklarımın altından ateş fışkırıyor resmen.
Ada06 GulsahMulayim yandıkkı ne yandık hemde allah yardımcımız olsun benimki bide tam yazın ortasına denk geliyor 😄
GulsahMulayim Ada06 ohh ohh 😂 benimde aynı Eylül gelecek yarı olacak da öyle Doğum olacak. Yanacaz ya, klima da Yok evde pahalı da 🙈 evden çıkmayalım bari yaz boyunca 😂
Nora Ada06 30 haftalik olarak 30 haftadır sıcaklıyorum.. surekli sicak basiyor nefesim kesiliyor kqn ter icinde kalıyorum 😭
Ada06 GulsahMulayim bir tane şişme havuz al koy banyoya 😄 otur içine ben öyle yapcam valla 😄 gerçi 5 dk dursak suyu ısıtır çıkarız 😄
Nora Ada06 Bu bende zaten vardı aslında Hamilelikten dolayı çok daha çabuk geliyor bu sıcaklamalar.. Ben doğurduktan sonra yine kurtulamicam Sizde öyle bi sorun yok şükredin bence 😋
GulsahMulayim Ada06 hahaha vallahi çok zekice, neden olmasın ki. 🤗 şuan bile kovanın içine su doldurup ayaklarımı içine koyuyorum serinlemek için 😂