muartay oruç tutarlar ama kalp kırmaktan kaçınmazlar. Ağızlarına alkol sürmezler ama dilleri zehir. Böyle olmaz ki. Bu ülkede ateist, deist, agnostik, hıristiyan, yahudi, budist her inançtan insan var, ama sanki bir tek Müslümanlar saygıyı hakediyor gibi davranıyorlar. Anlayamayacağım bu düşünceyi.