Fatsii yok yok bu kıskançlık boyutu değil bu baya diretmek.bide savunmaları Ramazan ayında bari yapmayın tarzında olunca deliriyorum.madem fikrin yok neden zikrini karıştırıyorsun onu anlamıyorum ki.kalkıp milleti dinsizlikle,vicdansızlıkla suçluyolar sonra başka postlara oruç tutmak bebeğe zararlı değildir diye yorum yapıyorlar.Sözde doktorlar zararı olmaz demiş ben iki farklı doktora gidiyorum doktorum kesinlikle hayır oruç falan tutmucaksın diyoken doktordan doktora değişiyorsa bu bilgiler demek ki.anlamıyorum gerçekten anlam veremiyorum kendi iç dünyalarında ne yaşıyorlar tutunacak başka dalları yokmu yani neden buhalleri.