Elikkk teşekkür ederim ben de sizi tebrik ederim konuya yaklaşımınız için. ben de tutulmaması taraftarıyım ama kimsenin ibadetine karışmak istemediğim için yorum yapmıyorum oruç postlarına. Ama insanlar kendi yaşam tarzlarına uymayanlara çok güzel sert yorum yapıyorlar. Burası laik bir ülke ve herkes İslam'a göre yaşamak zorunda değil bunu anlayamıyor çoğunluk. Ramazanda oruç tutmayanları dövenlerden bir farkı yok bence bu posta tepki göstermenin. Bir de canımızı sıkmayın yazmış biri, şaka gibi.