Askkokuluyavrum doktor değilim ama şekeri de sanki çok abartıyorlar. yani bu benim şahsi düşüncem. yüksek çıktıysa yediklerinize dikkat edersiniz olur biter. en fazla bebek kilosu artar normal doğum olmaz diye düşünüyorum.
kayınvalidem şeker hastası. gebelik şekeri zamanında ölçülmediği ve bakılmadığı için eşim 6 kilo doğmuş🤣
Ama sadece bu. başka bir sıkıntı olmamış yani.
gönlünüzü ferah tutun moralinizi bozmayın yeter