Nur_mira ayserdemmm inşallah ya 😔doktor ultrasondan bakınca 2 hafta gelisimin geriden geldigini söyledi acaba bununla alakası olabilirmi?
ayserdemmm Nur_mira tamam canım ondan ozaman ne kadar geriden gelirse o kadar bekletebilir doktor seni. Çünkü önde olduğu zaman gelişimi erken Doğum olabilir dıyor doktorlar geriden gelincede geç olması mümkün
sahbaz iyi günler elimde clexane4000 (4 kutu) oksapar6000(5kutu) kan sulandırıcı iğne vardır. İhtiyaç sahibine ücretsiz vermek isterim. İzmir'de ikamet ediyorum.
YsmnYsn ayserdemmm 39+5 im bugün 🤷🏽♀️ Kafamda deli sorular... sancım yok. Suniye razıyım sezeryana doğru giderse diye korkuyorm ben de
ayserdemmm YsmnYsn inşallah gerek kalmaz canım normal Doğum ile kavusursun bebeğine ne zaman suni vs verecek doktorun
Mrv91 ayserdemmm 38+2 yim. Nst de sancım çıkıyo eve geliyorum bisey yok 😒 hayırlısıyla doğsa artık su bebisler 🙄
ayserdemmm Mrv91 ay inşallah canım amin sen yine 38 lerdesin sancında çıktıysa gelır yakında bebişin❤️
YsmnYsn ayserdemmm inşallah teşekkür ederim. Yarın 40 haftam bitiyo kontrolüm var bakalm ne diyecek 🤷🏽♀️
Senemhifa ayserdemmm bugün 38 olduk ve ilk defa sancıyı bugün hissettim😱 bakalım kontrolde ne çıkacak sancı durumu heran gelecek gibi hissediyorum nedense
ayserdemmm Senemhifa yalancı sancı olabilıyor canım daha erken olduğu için ama inşallah nst de çıkar sancın fazla bekletmez seninki bizimkıler gibi🤗❤️
gayecee ayserdemmm bende de tık yok 39+2yiz bir an önce gelse diye bakıyorum ama sancı yok :( 40 dan sonra sezeryan olacağım sanırım
ayserdemmm gayecee dün girdim nstye hiç sancı çıkmadı 😏 bugun 39+4 Perşembe tekrar gidicem doktora duruma göre 41. Haftayı beklıcez dolmasını yada Perşembe suni ile baslatcak Doğum inşallah gerek kalmaz sezaryen vs de yavrularmıza kavuşuruz canm🤲🏻
Sezenaksukarademir ayserdemmm 40+5 hafif bel ağrısı var. Dün nişanım geldi inşallah bugün doğururum 😂
ayserdemmm Sezenaksukarademir nişan geldiyse düğün yakındır canım🤗🤗 hadi bakalım güzel haberlerını beklıyoruz 🤲🏻❤️
gayecee ayserdemmm aminnn canım benim de en korktuğum suni sancı :( gelmicekse direk sezeryana alsın diye gözünün içine bakıyorum valla :(