Kbra1212 Sevos özel canım.. benim bebiş biraz iriymiş doktor bekletmek istemedi dogum zorlaşmasın diye
Mervisnese ayserdemmm 38+4haftalik hamileyim iki gun once kontrolum vardi daha 1 cm acilmam varmiş ...karin ve kasik agrim var belimde az agriyor dogurmak istiyorum artik her yanim agriyo
Mervisnese ayserdemmm adet agrisi tarzda var sancim..doktorum haftaya cuma gel tekrar bakalim dedi suni vs bisey demedi
muazzezkosar ayserdemmm ben tam 39+0 haftadayım bugün nst de çok az yok denecek kadar sancım çıkmış ama arada kasılma oluyor düzensiz şekilde
Nur_mira 40+0 haftalık oldum sadece ara sıra bel ağrısı oluyor baska türlü nişan, su gelmesi nede sancı var cok merak ediyorum ne zaman gelicek 😔 ilk ki normal oldu 39+3 te bu gecikti 😔
Didem27 ayserdemmm 37 .3 uz dun adet sancisi gibi birseyler girdi cikti kasiklarima ama suan yok bian once karnimdaki agirlikdan kurtulsam rahatlasam ii olcak ins Tez zamanda saqliklica oglumu dogururum 😂😘😍
Nur_mira ayserdemmm valla pazartesi gününe bi doktordan randevu aldım bakalım ne dicek insallah gelir tabi pazartesiye kadat