arastirmacianne Anneeeee bazen psikolojik de olabiliyor umarım öyle değildir🙏🏻 Ben ilk bu şekilde belirtiler yaşayıp sonra adet olmuştum.Bir sonraki ay sadece kasık ağrım oldu.Hamile kalmıştım.
Annevebebisi Heveslendirmek gibi olmasın ama benim 4 gün kala normal ucuz testte çıktı. Benim de lekelenmem olmuştu. Hatta tek belirtim lekelenmemdi :))
arastirmacianne Anneeeee aminnn inşallah aynı süreçlerden geçtik hepimiz inşallah gönlüne göre versin rabbim
arastirmacianne Esrayusuf 4 5 gün kala yerleşiyordu sanırım.Çok iyi hatırlıyorum.Ara ara geliyordu sancı gibi
Esrayusuf Anneeeee hayırlısı olsun inş benimde ilk gebeliğim kalp durmadı sonucu kürtaj oldum seni çok iyi anlıyorum ve kalben istiyorum inş bu mübarek günde güzel haberler alırız çok sarsılıyoruz o zamanlarda
Esrayusuf arastirmacianne benim yumurtlama sonrası 4 gün falan kasık ağrım oldu sonra durdu bir kaç gün ağrı falan olmadı bügün başları tekrar ama geçen ki gibi sancılı değil ara ara geliyor sırtıma vuruyor adete 8 gün var
Alessia Anneeeee reglıme 6 gun kala ogrendım testle olsaydı cıkardı dıye dudunuyorum mevsımsel yada psıkolojık olarak gecıkmıstır
kyr9324 Anneeeee Eğerki geç yumurtlama olmadıysa adete 4-5 gün kala çıkabilir.Benim öyle olmustu hemde 5 tl lik testte çok silik olarak.Ertesi gün kan verdim 13 çıktı.Yani en erken 4-5 gün kala öğrenebiliyoruz heralde ben en başında yakalamışım 😊
matildaaa melegiminannesi bisey sorcam. Doktorlar bebeğin kaç haftalık olduğunu söylerken ilk tarihi adetin 1. Gününden mi hesaplıyorlar. Yumurtlama tarihinden mi
melegiminannesi matildaaa adetin 1. Gününden hesaplıyırlar daha sonra boy ölcümlerine göre önden veya geriden gelip gelmedipine bakıyorlar
Seyma1234 Esrayusuf evet kanla öğrendim ama innovitamı bi test var onda da yaptım cıkmıştı diğer 30 tl verdiğim erken gebelik testinde bile cıkmamıştı:)