Zynpnisa Anneeeee benim hamile olduğumu kaynanam kipriklerimden anladiydi bende arkadaşımın öyle hamile olduğunu anladım kiprikleri yapisik karışık birbirine bir şekildeydi 😄
arastirmacianne Esrayusuf Esrayusuf merakla bekliyorum.Ben de dün doktora gittim bebişimiz sağlıklı büyüyor.7+3 olduk Bile😍umarım güzel haberlerini alırız 🙏🏻
Seyma1234 Esrayusuf evet kanla öğrendim ama innovitamı bi test var onda da yaptım cıkmıştı diğer 30 tl verdiğim erken gebelik testinde bile cıkmamıştı:)
Esrayusuf Seyma1234 hayırlı olsun canım inş sağlıcakla yavrunuzu kucağınıza alır bir ömür mutlu olursunuz inş bende bu ay size güzel haberler veririm duanızı eksik etmeyin 😘
Seyma1234 Esrayusuf inşallah Rabbim bütün isteyenlere nasip etsin 🙏🙏🙏🙏inşallah sizinde güzel haberleri alırız
melegiminannesi matildaaa adetin 1. Gününden hesaplıyırlar daha sonra boy ölcümlerine göre önden veya geriden gelip gelmedipine bakıyorlar