Hulya00 yani bende mide yanmasından çeken bir insanım bana iyi geliyor yüksek yatmalısın kafan yüksek olmalı yatmadan 2 saat önce yemeyi kesmelisin hamur işi börek falan akşamları abartma canım çekse de çok ac kalmamak lazım yatmadan bir bardak ılık süt iç uzun süre açlık mide asidini etkiliyor reflu yapıyor birde insanın midesi sol tarafa yatınca daha çok yanıyor miden sıkışıyor ama hamilelikte sola yatin diyorlar o yüzden ben sola yatıyorum