rabia_varolculha Hulya00 benim de ara ara oluyo bı ara sıktı böyle 2 3 gün yatamadım hiç şimdi iyiyim şükür
Hulya00 Fasulyem22 bende sol tarafa yatınca rahatlıyorum canım ama iş saatinde malesef sıkıtıyı çekiyorım eve gideme kadar 😔 yemek bile yiyemiyorum tad alamıyorum
rabia_varolculha Hulya00 bana doktorun yanındaki kız süt iç onun için demişti en iyisi süt demişti ama ılık mı soğuk mu demişti tam hatırlamıyorum ama sıcak olmayacak yani
Hulya00 rabia_varolculha ılık diyolar bi bide soğukk diyolar denedim olmadı valla bende 3 gündür olmuyo şükür
BMA Hulya00 haftam ileri ondan galiba canim 35+2 yim iyice baski yapiyor haraket ettikce mideme vurunca yanıyorum