BMA amin inşAllah cnm benm ikiz :) suan 32.0 oldk serklajlıyım ben 24 haftadan beri normal doğumu cok isterdim ama doktorlar riske atmıyor ikiz oldıgı icin 20 haziran e tarih verdi heyecan basıyor arada hastane cantamı hazırlayacagım bgn yarın artık inşAllah Allahın İzni ile 🥰🥰 sizin sezeryan mı normal mi :)