BMA emel16 him dogrudur canim ozaman ben bu hafta gutmem haftaya giderim ozamanda nst ye baglar sizin normal dogum du dimi
emel16 BMA doktorun ne zaman çağırdıysa o zaman git canım şuana kadar gözüken normal doğum canım 38 de çatı muayenesi yapacak o zaman netleşir sen kaçıncı haftadasın senin de normal mi
ceco BMA 35+2 yiz şuanlık normal gözüküyor herşeyi hazır sadece kendime terlik alacağım bebişinde park yatağı kurulacak 🙏🏻💕 bu Cumartesi kontörlüm var
BMA ceco hayırlısı kuzum benim sezeryan olucak herseyim hariz bende ev temizligine baslicam bu hagta halilarimi vercem sonra temizlik sonra bende besigimin uyku setini takicam ayy cok heycanli bende haftaya kontrole giderim diyorum 36 olunca🤭
BMA Denisss valla benim oglan erken gelmek istemezse 7 haziranda insaAllah🤭ama okadar beklemez diye düşünüyorum cok yaramaz cunki yerinde durmuyo🤭😂
BMA Salmanc ay ne guzel erken demis bende biraz daha erken olsun istiyorum ne yalan soylim ama annem gelip kalacağı için evdekiler oru falan olmaz ama ceske 3 haziran olsa arife günü 🤭
Guzel_ailem BMA evet haziran annesiyiz.. 3haftamız kaldı.. Ben 16gaziran normal doğum benimki 15haziranda sen galiba
BMA Guzel_ailem yok canim normal doguma gire 17 haziran ama sezeryan olucak 7 haziran dedi bakalim ne olucak
BMA ceco ben cok gitme taraftari degilim ultrasona sokuyor sürekli bide az kalsın oyle gidiyim haftaya 36 olucam ozaman gidicem insaAllah
BMA emel16 yok canim sezeryan ben 33 de gitmistim 2 hafta sonra gel dedi ama gitmicem ben 2 bucuk ay gitmedigim oldu bi sancim falan olmadikca gitmedim bisi olmadi yani oyuzden bu hafta gitmicem haftaya giderim insaAllah🤗
emel16 BMA inşAllah canım beni de 10 gün içinde tekrar çağırdı 10. Güne randevu aldım bende:) her hafta çağıracak artık galiba