ipeksi HuzurMelike sağlıkla hayırla kavuşun inşallah kız mı bi de genellikle kız bebek kasıkta olur derler ya
HuzurMelike ipeksi aynen kız ama çok nazlı olucak sanırım hiç tahammülü yok dokunulmaya amiiinnnn hepimiz inşallah
Depresif_polyanna Minigin_annesi42 bak diyorum o taraf boş oraya kay biraz 😂 hakimiyetini kurmuş iplemiyor beni 😂
HuzurMelike Depresif_polyanna kahkaha attım dokundugumda sert bir tekme ve ardından bir donme yapıyor benimki ama babası konusup oksayınca kedı gibi 🤣
Sengulkrgz HuzurMelike canim bu haftalarda ayaklar asagida bas yukarda olurmus sanirim bende oyle hissediyorum...Hafta sonu gidecegim daha net ogrenecwgim
Mamiel Ben de 28+3 deyim son bir haftadır idrarımı tutamakta zorlaniyorum bi yudum su içsem lavaboya gitme ihtiyacı duyuyorum. Arada vajinamda inanılmaz bi baskı hissediyorum. Benim ufaklık bi altta bi üstte anlık değişebiliyor 😊😊 ama en kötüsü de bacaklarım da ve kasımlarımda cok agrim oluyor, bazen yürümekte inanilmaz zorlanıyorum
elifglryldz Mamiel BEnde 27+2 deyim iki gündür sol kasığım da bıçak saplanıyormuş gibi batma oluyor bi anlık giriyor ama 10-15 dakika sürüyor ağrısı 😞 Benimde hep vajinama baskı yapıyor hareketlerini hep alt kısımda hissediyorum
oslemyasar Bizde 27 +2 olduk. Kızlar bende 2 gündür kahve lekelenme var. Yarın doktora gidicez başına böyle bişey gelen var mı
HuzurMelike Annelerim doktor um cevap yazdı simdi normal degil diyor dınlendıgın de yukarı cıkması lazım dıyor gelın bakalım dıyor bilgilerinize 😣
Birgules Aysegul45 benimde ☺️ Son tarih 9 Ağustos inşallah normal istiyorum doktor 9 una kadar olmazsa müdahale etmemiz gerek dedi daha beklenmezmiş size bu şekilde bilgi verildi mi
anapanda12 29+0 olduk yaklaşık bi iki haftadır çok sık pozisyon değiştirip duruyor başı aşşağıdayken gıdıklanıyor gibi oluyorum yani baskı oluyor ama vuruşlar gıdıklayıcı, ama ayakları aşağıda oldu mu alıcaklı gibi abanıyor dikişli rahim ağzına ha bire vuruyor içerde çok farklı bir alem yaşıyor anlıyorum ama ne bileyim ki canımı acıtınca dayanamayıp kızıyorum yada ağlıyorum.. şikayetlenemiyorum aklıma bu hisleri bir kere tatmak için servetler ömürler harcayan nice kadın var diye geliyo şükrediyorum.. Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi 🤲🏻🤗
Zmrtbdk HuzurMelike 28. haftadayız;benim de aynı ama daha Doğum pozisyonuna girmediler ya ona bağlıyorum.Artık günün her saati karnımda kıpırdayıp duruyor.😁💜İyice yerleri daralınca ne olacak bakalım.😅
Kayrabsra ipeksi Aynen bende öyleyim ya ilki hiç böyle degildi 9 aylık gibi oldum yürüyemiyorum ağrıdan o derece baskı var 😞