HuzurMelike 28+3 olduk ve minnak hep aşagıda rahim e vuruyor sanki sürekli başına gelen varmı normal mi yürümek bile zorlaşıyor bazen 😥
Sibel92 HuzurMelike 27+2 aynı sıkıntı bendede var kasıkta kıpır kıpır cok nadır göbek de hissetriğim yürüyemiyorum ayakta duramıyorum
Yaser27 HuzurMelike 28+4 bazen aşağıda gibi yürüyünce biraz baskı oluyor ve şuan göğüs kafesine ağrı giriyor sizin doğum ne zaman
Sibel92 HuzurMelike iki gün önce yürüdük biraz sabaha kasıkalrım açımaya batmaya başladı doktorum erken dogum riski var demişti bende korktum sabah hastaneye gittim sıkıntı yok rahım kapalı dedi
Depresif_polyanna HuzurMelike bebek makat gelisliyse normal yani benim de çoğunlukla aşağıda bazen yukarı çıkıyor o da ne yaptığını bilmiyor 😁😁
HuzurMelike Sibel92 aynen öyle resmen ayaga kalktığımda önceliğim lavoba aramak oluyor endişelenmeye başladım 🤷♀️
Sibel92 Yaser27 agustos 9 diye doktorun verdiği enson tarih ama ilk gebeliğim erkenmi olur haftası tamamlayıncamınokur bilemiyorum
HuzurMelike Depresif_polyanna benimkide ya çok yukarıda ya çok aşagıda protesto ediyor sanırım benı 🤣
Pnrarvn HuzurMelike aynı durumdayım sanki vurunca bir zonklama hissediyorum benim serklajım var ondan oluyor sanıyordum yarın kontrolüm var kesinlikle doktora sorucam
ipeksi HuzurMelike 29+1 aynı anlattığın gibiyim hatta oturduğum yerde bile hareket ederken mesaneye baskı yapıyor bu 2. gebeliğim ilkinde böyle sıkıntılar pek olmamıştı bu daha zorluyor 😔
Kayrabsra ipeksi Aynen bende öyleyim ya ilki hiç böyle degildi 9 aylık gibi oldum yürüyemiyorum ağrıdan o derece baskı var 😞
HuzurMelike Depresif_polyanna yan yatarken hafıf öne egil acayip sinir oluyor bende onu çok seviyorum 🤣
ipeksi HuzurMelike ilk hamileliğim çalışarak geçti hiç bu kadar zorlanmamıştım bunda evdeyim hem zor geçiyor hem de zaman geçmiyor ikisi de kız ama hamileliklerim çok farklı 😔
ipeksi HuzurMelike sağlıkla hayırla kavuşun inşallah kız mı bi de genellikle kız bebek kasıkta olur derler ya
Depresif_polyanna Minigin_annesi42 bak diyorum o taraf boş oraya kay biraz 😂 hakimiyetini kurmuş iplemiyor beni 😂