Slena 10+1 deyiz ♥️ 7 Aralık gibi geliyormuş bebiş 😂😂 mide bulantısı yok ama şişkinlik kabızlık ve bel fıtığının sunduğu ağrılarla boğuşmak 😢
Leylu_nehar 9+4 günlük hamileyim 10 aylık evliyim kızlar maşallh deyin hamile oldugumu anlamıyorum bile cok rahatım inş hep böyle devam eder
Brcpk Leylu_nehar bende 10+4 üm bende hiçbir şekilde anlamıyorum cnım ☺️ Çok rahat geçiyor Allah’a şükür
GoncAli Kbr070796 benimde son adetim 23 Mart 7+3 hamileyim. 2. Gebeliğim saglıkla kucağımıza alalım insallah
Yardimcianne Cananurunn benimde 7. Haftanın başında bebeğin eşinin yanında kanama gözüktü ama çok şükür birşey olmadı sen içini ferah tut Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz 🙏 Doktorun herhangi bir ilaç verdi mi?
Yardimcianne Mehar04 9+2’deyiz. Gayet iyi şuan herşey heycanla çoğumuzunda aklında olan soru cinsiyet :)) Rabbim hepimizin sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Yardimcianne Cananurunn aynı bende onu kullandım hala da kullanıyorum sıkıntı yapma kendine insana sadece kendi yaşıyormuş gibi gelir ve üzer kendini ama unutma bebeğin senin ruh halinle yaşıyor şuan 😘
Yardimcianne Cananurunn kullanmaya devam ediyorum hala. Henüz kesmedi doktor ilacı sanırım ilk 4 ay sonuna kadar da daha devam edeceğim.
Brcpk Merhabalar bayanlar Bende 10+4 deyim. 9 aylık evliyim Bulantı , koku , kusma vs hiçbir durumum olmadı kalp atışını duymamış olsam hamile değilim herhalde diyeceğim ☺️ allah herkese böyle nasip etsin inş
seherunl bizde 8+6 haftalığız bende şuan birşey hissetmiyorum yinede orada olduğunu bilmek huzur veriyor ♡
Toprakkaya Mehar04 bizde 7+2 olduk 🐣 mide bulantılarım 2 gündür yok denilecek kadar azaldı su bile içemiyordum ama şimdi biraz daha iyiyim sizce bu haftalarda normal mi böyle bişey olması
GoncAli Toprakkaya ay darısı basıma insallh 7+3 bende. 2. Hamileliğim masallah oğlumda hicbiseyim yoktu. Bu hamileliğim 6. Haftadan beri kusma mide bulantısı gaz sıkışması oluyorum. İnsallah benimde çabuk geçer yaşam kalitem bozuldu
GKBR2 Bizde 11 haftalığız şükür bulantılar falan azaldı 2 aralık gibi ama belli de olmaz 🤷🏼♀️ Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah hepimiz 🙏🏻🌸
Hmyro123 Mehar04 bizde 9+0 inşallah nasip olursa Aralık’ta bizde sağlıkla sıhhatle gelsinler kucağımıza alalım inşallah ❤️🙏
Lavinya_91 Merhabalar 8+6‘dan bildiriyorum :) 2 haftadır çok kötüyüm mide bulantısı, iştahsızlık kilo kaybı çok zorlanıyorum artık inşallah en kısa zamanda geçer bebeğimi besleyemiyorum su bile içemiyorum :(
Ferdaatal Bizde 11 haftalık olduk. Aralığın ilk haftası Doğum inşallah 😊 8 aylık evliyim. Biz 10+3 de cinsiyetimizi öğrendik ama doktor kesin olmamakla birlikte erkek dedi çıkıntısı görünüyor dedi hayırlısı sağlıklı olsunda önemli olan o. Kusmalarım devam ediyor son hız. Günde 7-8 defayı buluyor kusmam ama pes etmiyorum sürekli yiyorum ama yine kusuyorum. Kusmalarım beni yenemeyecek ben onu yeneceğim. 😊😊