Mehar04 bende 7+3 hamileyim. 2.5 yaşında oğlum var 4 yıllık evliyim. Ekim ayinda 9 haftalık bebeğimin kalbi durduğu icin kürtaj oldum. Oğlumda masallah ne bulantı ne kusma Harika gebelik geçirdim. Ama bu hamileliğim cok zorluyor beni devamlı bulantı kusma ve gaz sıkışması yasıyorum. Yasam kalitem düştü. Bu arada 32 de anne oldum ilk. Bu bebeğimi de 35 kucağıma alıyorum. İlk Doğumum Maslak Acıbadem'de spinal sezeryan oldu. Bebek tersti donmedi. Cok memnun kaldım. İnsallh 2. Doğumuzda spinal sezeryan düşünüyorum. Hep normal istemiştim ama kısmet olmadı. Masallah spinal sezeryanin normalden farkı yok. Bebeğimi gördüm kucağıma aldım ve hemen emzirebildim. Allah hepimizin gönlüne göre versin.