Mehar04 Aralık’ta Doğum yapacak taze annişler tanışalım mı?? Biz 8+1 iz ilk bebeğim 2 yıllık evliyim Peki ya sizler ❤️😘
Kubrablk Mehar04 8+6 yım bende migde bulantılarım azaldı hayatım normale döndü gibi sadece uykum çok geliyo ve çok sıvı tüketiyorum haliyle WC ihtiyacım çok oluyo ama mutluyum 💃💃💃
[silindi] Mehar04 9+4 bizde . İlk gebelik ☺️ Midem 5 haftalıktan beri bulanıyor 😢 su içmeye korkuyorum .
Yardimcianne Cananurunn benimde 7. Haftanın başında bebeğin eşinin yanında kanama gözüktü ama çok şükür birşey olmadı sen içini ferah tut Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz 🙏 Doktorun herhangi bir ilaç verdi mi?
Eyomi48 Cananurunn merhaba öncelikle herkese hayırlı olsun.canım benim de kanamam var ve iki kez de ciddi kanama geçirdim Allah kimseye o anı yaşatmasın 🙏 doktorun kanama bölgesinin sebebini söyledi mi?
Gozdefiraf 8+4 üz 2. Bebegimilk oğlum 4 yaşında. Ama onanin ayni tarifsiz duygulari yine yasiyosunuz ❤
deletedmom435 9+4 üz mide bulantısı için kullandıgın ilaçtan sonra kanamam oldu doğrudan ilacı bıraktım eski kalitesiz mide bulantılı hayatına geri döndüm 😇
GoncAli deletedmom435 canm bana dr bitkisel verdi araştır cok iyi adı NOMESİS. benim dr. Bulantı ilaçlarına karşı vermiyor ama bu ilac değil vitamin. İçindeki b12 sayesinde bulantı azalıyor siddetle tavsiye ederim. Bak nette bir araştır
Busragul Ozan_esra sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bende 10+2 deyim aynı gün doğacaklar Allah’ın izniyle ☺️
GoncAli Ozan_esra merhaba sezeryan mi olacak acaba o tarih nasıl belli vende 7:+3 haftalık hamileyim. 38. Haftam 7 Aralık'tan sonra. İlki sezeryan Buda sezeryan olacak