Mrvekaya kapıda ödemesi var mı bilmiyorum canım netten ödeme yapmıştık varsa çantayla anne yanı beşiğini öyle alayım bende:) ağırlığı güzel canım çok ağır değil sürüşü rahat tek elle kapanmıyor ama oturma alanıyla birlikte kapanıyor çoğu benek arabasında oturma alanını çıkarman gerekiyor arabayı kapatmak için