mrsdoruk Mrvekaya travel sistem canım biz istoçtan 2 bine aldık e bebekte falan 3300 diye hatırlıyorum
Duygu0007 Mrvekaya https://www.google.com.tr/aclk?sa=l&ai=DChcSEwjJpau39JPiAhUW0rIKHR3mD_8YABAFGgJscg&sig=AOD64_19XUfDzSIKcisNrrz6gYRK_DFiJg&q=&ved=2ahUKEwjw2Ka39JPiAhUCAhAIHYGSDWwQ0Qx6BAgCEAE&adurl=
mrsdoruk Mrvekaya almışken iyi bir şey almak istedik bir de ileride 2. Cocuga vs kullanmak içinde kullan at tarzında bir araba istemediğimiz için canım