Mrvekaya zaten içine sığabilecek şekilde el puseti de alcam. Tabi ilk zamanlar güzel ama kime sorsam travelin sonrası pişmanlık diyerek önermedi burda da baya okudum hatta çok kez ve hangi mağazada görsem katlanmış hali bile korkuttu beni istemedim herkesin tercihi tabi