minikmucizemizgeliyor canım ben zaten onlardan duyduğunu söylemedim ,ama şimdi bu cahil olgunlaşmamış insanlar yüzünden eşininde kalbini kırmaya gerek Yok diye düşünüyorum ,tabi eşin eğer genel olarak iyi bir eş ise .ALLAH yuvanıza mutluluk huzur versin ,geri kalan herşeyi boşverin .milyonlarca isim var hemde cok daha güzelleride var ..herkes kalbinin ekmeğini yer .dediğiniz gibi belkide olmayacak bir çocuk İçin yaşattıkları stresin üzüntünün bedelini RABBİM erkek çocuk vermeyerek ödetirse işte sizde asıl o gün ne olduuuuuu isim İçin bıraktırmayız diyordunuz diye hesap sorup gerekirse resti çekip silebilirsiniz onları .artı birde şöyle düşünün bu yaptıklarından ,sizi bunca sinir ettiklerinden sonra üstelikte evleriniz yakınmış yarın öbür gün bir oğulları olup gerçekten onlarda Aras ismini bırakırlarsa o Zaman pişman olup çocuğunuzun isminden soğuyabilirsiniz ,çünkü cok yakın akrabasınız çocuklar nerdeyse birlikte büyüyecek .tabi son karar elbetteki sizin ben sadece haddim olmayarak tüm ihtimalleri paylaşıyorum