minikmucizemizgeliyor bende daha hamile bile kalmadan önce bir oğlum olursa ismini Aras bırakırım diye düşünüyordum hep ,fakat sonra hem insanların aras kargomu bırakacaksın demelerinden hemde ismin gerçekte de bir anlamı olmamasından soğuma gelmişti eğer oğlum olsada bırakmaktan vazgeçmiştim .cünkü anne babanın çocuğuyla ilgili İslami görevlerinden biri de güzel ve anlamlı isim bırakmak olduğu İçin eğer oğlum olsaydı kerem bırakmaya karar vermiştim . ama hiçbirine gerek kalmadı kızım olacak .şimdi sizin sorduğunuz soruyla ilgili nacizane olarak bende şahsi fikrimi paylaşayım,mert ismi cok güzel ve anlamlı yanına başka bir isim bulun hem böylece çocuğunuza karşı olan anlamlı güzel isim görevinizi yerine getirmiş olursunuz ,hem eşinizin gönlünü kırmamış olursunuz hemde kaynınızın doğmamış çocuğu İçin benden duydular bıraktılar gibi size yapacağı sanki onunla yarıs içindeymişsiniz gibi hissettireceği saçma sapan triplerinden kurtulmuş olursunuz ❤️❤️RABBİM sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin