minikmucizemizgeliyor Ben böyle durumları, gönül koyacak yer aramak olarak nitelendiriyorum. İsim mevzuna takmasa başka şeye takacak. Besbelli. Empati yapıyorum. Ben olsam çoook çok istediğim bir isimse ısrarcı olurdum koymak isterdim. Bazı insanlar hayatı zorlaştırmak için yaşıyorlar sanki. Biz kuzenimle aynı ismi taşıyoruz, o ananesinin adınını, ben babannemin adını. İyi ki. Gönlünce olsun inşallah sıkılmasın canın🙏🏻