nur1u benim de son 13 gün programa göre 🙈 dün çatıda 1,5 cm açılmam olduğunu söyledi doktorum. Eve gelince de nişanım geldi hala azar azar gelmeye devam ediyor sümüksü pembe kırmızı bi akıntı şeklinde gece de kasıklarıma adet ağrısı gibi sancı geldi azar azar. Bakalım ne olacak. Bugün eşimin doğum günü gelse çok güzel olacaktı ama geçti artık sanırım. Darısı anneler gününe artık 🤗🤣🙈