nur1u benimde programa göre son 13 gün 🤭 ama doktor ultrason muayenesi yaparken 3 Haziran a kadar gösteriyor dedi. Nasip bakalım minik prensesim ne zaman gelecek 🥰 çok heyecan ve korku var tabiki. Normal doğum istiyorum bu aralar sancım ağrım da çok çok az gelmeye niyeti yok gibi bebişimin yerini sevdi herhalde 🤷🏻♀️🤣