Anonimane_150 1umutturyasamak hiç bir fikrim yok canım ilk gebeliğim🙊 ama bende bi kaç kere oldu kasıklarımda yalancı dediler. belden genelde sancı girer diyolar ama hiç bir fikrim yok bi girsede o sancıı bilsek ne olduğunu😂😂😂😂
Yade nur1u benim ilk çatı değil ama bu ikinci ve az da değil baya baya geldi sümük gibi yoğun yoğun iki gündür geliyor yarın tekrar kontrole çağırdı doktor bakalım ne olacak
Anonimane_150 1umutturyasamak ayy belkide gercek sancılardır🤦🏻♀️🙊🙊 ayy sendemi doğurucaksın kızz 💃🏻❤️ Dakika tut canım en doğru o şekilde anlarsın. Düzenlimi sancılarınız bir bakın. İnşallah tez zamanda sağlıkla alırsın kucağına bebişini canım❤️🥰🥰🥰
Aylaayla Benim son 2 ama sancı falan yok zaten hala yukardaymış😐 doktor her gün bir saatten fazla yürü dedi:/ Salı günü karar verecek sanırım😐 İnşallah sağlıkla kavuşuruz yavrulara... 39+5 olduk bugün
YsmnYsn nur1u 10 günüm kaldı doktora göre. Çok çok heyecanlıyım. Hiçbir kıpırtı yok bakalım ne zaman gelecek 🤗