SevgibiR şuan makine boşalıyordum beko aldığım için lanet ediyorum. Hayatımda böyle rezalet makine gormedim. Servis gekiyo bişey yok diyip gidiyo. Daha ceziyim 9 aylık 9 ayda tüm bardaklarım mat buğulu leke bordanlar 10 yıllık gibi çizilmiş servis bakıyor şunları kullanın diyor kullanıyorum fayda yok olan eşyalarıma oldu. Bunun öncesinde 6 yıl bosh kullandim makineye ne koyarsan köy hangi deterjanı kullandıran kullan banamisin demiyordu tertemiz yıkıyordu. Şu Hahahaha haftadır bulaşıklar yıkamıyor bile 2-3 defa yikatiyorum bakalım