Selvis Yesimeliz makina temizleyiciler satılıyor zaten . Onlar daha garanti. Çamaşır suyu bile kullanmak ömrünü kısaltıyor tuz parlatıcı ve kaliteli deterjan dışımda bişi kullanma die uyarmıştı yetkili servis
Yesimeliz Selvis benkimyasala karsiyim bunu daha dogal buluyorum digerleri kalintilarla vucuda aliniyor
Rhk0158 Canım benim makinemde beko tuz konulan yere tuzu koyup sıcak suyla bi tahta kaşıkla karıştırdın mı bende ilk aldığımda bilmiyodum öyle yapılması gerekiyomuş. Parlatıcıyıda ihmal etme yıkanıncada kapağını hafif arala öyle kurusun. Ben fairy kullnıyorum tertemiz yapıyo 1 yıl oldu filtresinide temizledim.
SevgibiR Rhk0158 yok kataistirmiyom akşam karıştırım bakalım en alt filtresini hep yikiyom daha bugün yıkadım başka o dönen pervaneler cikiyo mu acaba daha napim o makineye ben ya 🤣
GuelGltkn SevgibiR bende de bi ara ayni sorun vardi makinemde daha yeni 8 aylik önceden jel deterjan kullaniyordum calgondak sonra tablete gectim uzun yikamada bile beyaz leke kaldi sonra tekrar jel deterjana gectim piril piril hic leke yok bence deterjani bi degirtir
Selvis Yesimeliz o zaman hiç bulaşık deterjanı çamaşır deterjanı şampuan bile kullanmamanız lazım hepsi kimyasal aynı makina temizleyici gibi😄 ne farkı var
Hafsamm SevgibiR canım makine temizleyicisi var ondan Al boş yıka sora bak ter temiz olcak bulaşıkların 🤗
Ipek34 SevgibiR tablet koyunca da.gene parlatıcı tuz koyun Suyu kireçli bi yerde yasiyosaniz tuz mutlaka ekleyin . Makine temizleyiciler satiliyo önce bi temizleyin sonra parlatıcı tuz ekleyin bi daha deneyin bakalim
Annebebek12 Cnm ayni sorun bende de var. Giderlerde de sorun olabilir. Filtreni de temizle. Finish bnde kullandim berbat en iyisi Fairy bnce
LINDAMAY SevgibiR makinenin alt bölümünde olan süzgeci çıkar içini temizleyip tekrar tak, alt ve üst fiskiyesini çıkar içini iyice yıka ve deliklerinde yemek kalıntısı sıkışmış mı kontrol et. Bir de makinenin kendini temizleme özelliği var kullanma talimatını oku nasıl yapılıyorsa o ayarda içi boş çalıştır. Son olarak ben de yıllardır fairy üçü bir arada kullanıyorum ama yetmiyor yine de parlatıcı istiyor, parlatıcısını koy. Bunları yapınca genelde düzeliyor
Deletedmom10846 SevgibiR bende yaşadım aynı sorunu. Deterjan değiştirdim mükemmel oldu. Fairy platinum kullanıyorum hepsi bir aradadan çok çok daha farklı. Artı olarak makineyi çok doldurmadan çalıştırın çok doldurunca temiz yıkamıyor. Bir de filtre temizliğine çok dikkat edin
Mlssa SevgibiR Canım benim makinem de Beko ben hep finish quantum powerball kullandım..Tuzunu ve parlatıcısını mutlaka eklerim ama eklemesem de bir zarar görmedim biraz şans işi bu beyaz eşya sanırım.. ama sen problem yaşıyorsun tuzunu ve parlatıcını ihmal etme derim bir de böyle dene👍🏻
Merrvee SevgibiR merhabalar , makinayi temizlemenize gerek yok pervaneler ve filtreleri kontrol etmeniz yeterli olacaktir. parlatici kullanin mutlaka parlatici ayarini da 4 te filan kullanabilirsiniz
denizcik Annemin de Arçelikte böyle bir sıkıntı yaşandı. Genelde tuz ve parlatıcodan kaynaklı oluyor canım. Eğer hala geçmemiş olursa servis gelip patlatıcı ayarlarını arttırıyor. Mesela bize Ankara için bulunduğumuz yerin su değerine göre tuz kullanmamızı önermemişlerdi. Tuz gereksizse ve koyuyorsan o da leke yapabiliyor. Ya da sert su var ve koymuyorsan yine leke yapar. Bir takip et istersen☺️
GuelGltkn SevgibiR finish wuantium tabler 3cü 1 arada var ben onu kullaniyorum. bi ara bende tablet vardi 3 hafta falan kullandim hep lekeli cikti cimdircaktim 3 hafta boyunca sonra gittim deterjan degistirdim rahatladim
Rhk0158 SevgibiR tuz ve parlatıcısı tamamsa yıkamaması için bi sorun yoktur diğer türlü suda ve Makinede problem olabilir