SevgibiR canim icindeki parcalari temizliyor musun haftada 2 kere yikarim ben yoksa yağlı lekeli kalıyorlar bende finis kullaniyordum vestel di ama yinede hic guzel yikamiyordu annemde fairy kullaniyordu ayni marka makineler ama guzel yikamiyor ben suan pril kullaniyorum ve cok memnunim ve deterjanda kokmuyor makinemin ici fairy finish kokutuyor bardaklari icerken kokusu geliyor