Rabiatrl hayır hayır canım ne kadar rahat olursan o kadar güzel geçer hamileliğin. Bana da diyorlardı yukarı uzanma plasenta erken ayrılır diye. Doktoruma söyledim baya güldü. O günden beri yukarı da uzandım aşağı da eğildim. Hatta işe geç kalıp koştum bile. Allah’ın dediği olur. Bu zihniyette olunca hamilelik doğallaşıyor ve güzelleşiyor🌸