Rabiatrl canım öncelikle geri kalan tüm hamileliğin için sana bi tavsiye vermek isterim. Asla ama asla,aklına olabilecek en kötü ihtimalleri getirme. Sağlıksız olan bebeklerin çoğu ilk 12 haftada maalesef ki tutunamayıp düşüyor. Bu da döllenmede oluşan bir bozukluk yüzünden oluyor. Geri kalan zamanlarda ölümler çok sık görülen şeyler değil. Riskli gebeliğin yok bişey yok neden kendine kötüyü çekesin ki? 21.haftadan 26 27 hatta belki 30lara kadar çok yoğun ve istikrarlı hareket hissetmemen zaten normal. 21 çok yeni daha. Ben 38.haftadayım. Hala bile yorulduğumda o gün hiç hareket etmiyor mesela. Bu 35 te de böyleydi. Kötü ihtimalleri kendinden uzak tutmanı öneririm,çekme kendine🌸 Hayırlı bir süreç dilerim.