Rabiatrl kuzum 25 haftaya kadar her gün hissedemeyizmis zaten ben 24 haftaligim geçenlerde 4 gün kimildamadi korktum doktora gittim gayette iyiydi ve doktorum 25e kadar düzenli bi şekilde hissedemeyecegimi sıkıntı olmadığını söyledi çünkü mesela bazen biz uyurken o uyanıyor bazende biz uyanıyoruz o uyuyor o yüzden çok kendini hirpalama daha aşırı büyük değil çünkü üzme kendini çikolata ye soluna yat ama dediğim gibi uyku periyodu farklı olduğu için vurmaya da bilir endiselenme