Rrraaaiiinnn 1ogrencianne bizim ebeler mı iyi yoksa diğer ebe mı bilemedim ama insan kendi ici rahat ettiğinde herşeyden az az yatmalı bence bazen asitli içecek çok istyor insanın canı kaçamak olur arada:)
1ogrencianne Rrraaaiiinnn aynen ben de ebeye dedim yalan olmasın canım isteyince ben yiyip içiyorum dedim o kadar kısamam kendimi dedim o da tamam dedi 😁
Utkum LinaPrenses doktora ben sormadım kendi dedi 1 bardak içebilirsin 1 kahve fincanı Türk kahvesine de izin verdi.ama ilk 3 ay içmemeye özen göstermek lazım bence.gebelik Şekeri yoksa içilebilir nefis çekiyor napalım
Rrraaaiiinnn Aysegolcuk valla sizin ebe nerde bende kontrole oraya geleyim :) 22 . Haftada 8 kilo almışım diye demediğini bırakmadı toplam 12 kilo almam gerekirk3n erkenden kilo almisim ben yemek yemeyim diyorum kilo almayım diye ama yemeden duramıyorum bebeğim aç kalmasın diyerek habire gece gündüz yiyorum :)
Aysegolcuk Rrraaaiiinnn yurtdışındayım canım mecbur yiyeceksin aç kalacak halin yok ya 🙄 herseyede karışıyorlar hepsi senin kilon değil ki bebeğin kilosu var su var bilmem ne var saçmalıyor gerçekten 🙂
Momymomy41 LinaPrenses normalde asla ağzıma sürmezdim hiç sevmezdim ama hamile kaldığımdan beri doyamıyorum resmen özellikle küçük cam şişede olandan içiyorum😁
Minik1anne LinaPrenses ara ara binde bir içiyorum çok sıcak buz gibi buzları koyup içiyorum valla doktoruma da sormustum ara ara icmende sakınca yok demişti tabi abartmadan
Dalmutt Nata97 once duzgun yazmayi ogren sonra gel bana yorum yap bu bir, iki 97 yazdigina gore yasin cok kucuk sen biraz buyu sonra gel ve tabiki bi arastirma yap o kola nasil boguyormus bebisi icerde😁😘
Nata97 Dalmutt anlaya bilmissen duzgun yazmama gerek yok)) oksijensizlik dedim boguyor demedim 97 evet sen cok yastan akil aldin gorunuyor)) zehir degilmis dien biri burda kendini akilli gostermesin doktordab iyi biliyorsunuz herhalde))
Pnr347 serdenli ogrendigimden beri içmiyorum 16+4üm ama bazen çok canım çekiyor artık az az içsem bişey olur mu acaba 🤔