LinaPrenses ilk haftalar ara sıra bir çay bardağı kola içiyordum.Bulantıma iyi geliyordu.Perinatologa gittiğimiz gün eşim beni adama resmen şikayet etti kola içiyorum diye ama görseniz sanki her gün ve çok içiyorum gibi 😅😅 İçebilir çok abartmadan bir şey olmaz koladan ama Zero tercih etmeli dedi.Kafein oranı Zero’da çok daha düşük çünkü dedi.Günlük kafein alımının artması bizim için tehlike arz ediyor dedi ki mesela filtre kahveyi filan yasakladı 😅😅😅Şimdilerde de ara sıra bir çay bardağı yine içiyorum ben de.Haftada bir bazen iki,pek zero bulamadığım için bi de.