Serencakarli LinaPrenses her akşam yemeğinde 2 bardak resmen hamileliğim boyunca kola aşerdim diye bilirim 😂
Nalanktl LinaPrenses çok istiyorsan iç canım. Ben 32 haftalığım şimdiye kadar 3-4 kez içtim. Öyle çok canım istemedi ama nadir o zamanlarda da içtim yarım bardak falan
Didemm03 LinaPrenses ben normal hayatımda ki gibi içiyorum yani açıkçası herseye normal bi şekilde devam ettim sadece çok acıkıyorum ve ilaç falan 1 tane dahi kullanmadim gayet relax devam ediyorum 30. Haftadayiz😊💕