Haribo42 Bende 19+3 haftalığım sadece bebek arabası aldım büyük beşik var zaten ama küçük beşik alıcam onunda acelesi yok bayramdan sonra bir kaç kıyafet alıcam zaten abisinin kıyafetleri var hepsi duruyor buda erkek olacak o yüzden çok kıyafet almıcam doğsun ihtiyacım oldukça alırım diyorum 😊
Hamileliğimse zor geçiyor ilk hamileliğim de hiç böyle olmamıştım bunda hala daha bukantılarım ve kusmalarım devam ediyor akşamları bel ağrısından ölüyorum resmen 😔
Hareketlerini de yeni yeni hissediyorum galiba 😊