Sevvaldal Ben de 22+2 yim. Başlarda çok kanamalı ve yatarak, ilaçlarla iğnelerle geçti. Şimdi de ben korkuyorum çok hareket etmiyorum. Evdeyim genellikle. Benim de ilk hedefim 24 hafta sonra 28, 32 ve 38 Allah izin verirse🙏 Kan pıhtılaşmam olduğu için 38 de alınacak Allah nasip ederse🙏🙏🙏 ağustos sonu annesi olucam yani inşallah🙏🧿💙
[silindi] 19*3 cinsiyet erkek 😊Tahmini Doğum 30 Eylül 😊21-22hafta. Detaylı ultrason muayenesi olucam İstanbul da olanlar için ben Altan Cebeci veya Cerrahpaşa Ali benian düşünüyorum 😊
Esenn1 Haribo42 22+1 im sabah detaylı ultrasona girdim herşey yolundaymış çok şükür 😊 kızımı ilk kez bu kadar net gördüm çok güzeldi🙈 Şu an sadece kıyafetleri aldık bebek odasını 1-2 aya kadar almayı düşünüyoruz.
Eminehm Pamuk34 büyüyen beşik çok iyi gerçekten bende ilk oğlumda öyle almıştım geçen sene bozduk baza yaptık şimdi öteki kısmını da bu oğluma beşik yapıcaz 😊
Eminehm Haribo42 Evet canım 3 yaşında oğlum var ve bana çok düşkün sürekli tepemde iş yapmasam da o zaten beni fazlasıyla yoruyor kimseyle dışarı da çıkmıyor şöyle bir iki saat gezdirseler de bende dinlensem ama maalesef buna da şükür Rabbim acılarını göstermesin 😍
Haribo42 Eminehm insanin hep bi destege ihtiyaci oluyo dimi.. rabbim hepimize guc kuvvet versin kimseyi kimseye muhtac etmesin insss
Seda5892 Haribo42 aynıyız canım bende 22+3 günlüğüm henüz birşey almadım ayrıntılıyı bekliyorum işten çıkarıldığım için artık evdeyim bir yere çıkasım da yoktur 😂 kiloyu çok fazla aldım aman 🥺
Eminehm Haribo42 Aynen canım şuan keşke annem yakınımda olsa diyorum tek ihtiyacım olan annem yakın olsak herşey süper olacak kaynanamla çok yakınız ama onun pek bi faydası olmuyor bana inan geçen dip köşe temizlik yaptım ve 2 gün boyunca yorgunluktan sabaha kadar sürekli kustum hiç uyuyamadım ama kaynanam bir kere bile olsun arayıp bişeye ihtiyacın var mı demedi yardımı geçtim insan yemekle bari uğraşma gelin bizde yiyelim diyebilirdi ama yok 😡
Pamuk34 Eminehm ben park yatak aldim 4 yildir kullaniyoruz hala kizim Onda yatiyor buyuyen besik almadigima pismanim simdi bakalim ikinciyede park yatak kaldi kizima yeni yatak alcaz😂
Haribo42 Eminehm sen ara anne bugun cok rahatsizim sizde gelsek olurmu de .. ben yemek yapamiyorum ayakta duramiyorum ztn kayin validem yapiyo hep yemeklerii hatta dun ben rahatsizlandim gidemedim esimle bana yemek gondermis bissuru.. ama benim sikintim temizlik:(( annemler yok kimsem yok kayin valideme yap diyemiyorum utaniyorum
Meriipella1 @Haribo42 22 olduk bugün daha alışveriş olarak bişey yapmadık biberon, süt sağmak için pompa, bir kaç zıbın ve kıyafet, dün de sleepy merhaba seti aldım daha gelmedi ☺️ +1 kiloyla yola devam 🤰🏻 Bebiş 500 gram civarı olmuş her şeyi çok iyi dedi 🌸🥰
Haribo42 Meriipella1 sut sagma pompasi ben lazim olmassa almayi dusunmuyorum calisan bi bayan olsam alirdim belki ama ztn evdeyim:)) baktim cok gerekli esimi gonderir aldiririm bi tane ay valla eksik bitmiyoki..
Meriipella1 @Haribo42 sabah uyandığımda yarım saatten kısa oynuyo gün içinde de kısa kısa olsada uzandığımda oynuyo ☺️
Eminehm Haribo42 Evet ama temizliksiz de olmuyor bi gün yapılması ertesi gün muhakkak yapmak gerekiyor bide çocuk var ya iki katı kirleniyor ev canım