Haribo42 bana sorarsaniz ben hep evdeyim havalar sicakken evde durmak coknzor.. benim riskli bi gebelik belki bilen bilir:)) bu aralar coknsukur kendimi yormassam agrilarimda azalma hissediyorumm ins komple geçer
Oruçta tutmuyorum aslinda bi denemzyi dusunuyorumda bakalim..sonradan tutmak cok zor olucak ztn bissuru borcum var