Annemmm2 Esrayusuf Ya keşke bugün gittiğimde söyleseydim ama mecbur yarın gitmek zorundayım ☹️ Sağol canımsın gene de nerede bakıyoruz kod alınca ama ?
Esrayusuf Annemmm2 tetkik sorgulama.comdan bakılıyor Zaten söyler linki sana olsun tekrar test yapacaksan artış oldu mu diye ona göre istersin gelemem vaktim falan Yok de
Annemmm2 Kumru82 amin canım sağol seninde gönlüne göre versin rabbim , yarın bakalım ne olacak uzun bir aradan sonra ilk defa korunmadık 🙂
AselAlaraa Annemmm2 yaa bnde geçirdm oxmnları insna bi belirtiye muhtaç kalıyo yani ❤️🤗 yada bazn füşünüyodm bna mı öylr geliyo faln ama emn ol herşyn hayırlısı olsn daha gzl cnm
AselAlaraa Annemmm2 aslında şu doğm kontrol hapları çok sakıncalı bn yeni evlendm hiç korunmadm çünkü duyduklarm vardı işte mesela 5 6 ay kullanmş hap sonra bırakınca zor oluyo hamile kalmk zararlı aslnda
AselAlaraa Annemmm2 süper oxmn çpk iyi yapmşsn cnmm çok zatarlı hele bi iki sene kullandktn sonra gerçktn hamşle kalmk zor oluyo bn yeni evli olmama tağmn korunmadk
mysteryy34 Kimyasal gebelik olabilir mi? Kistim falan Yoktu ama doktor yardımcı olsun diye inofolic vermişti. Bu kadar düşük olup da yükselen var mı?
Ayse_2695 ben de erken test yapanlardanim evde yaptim ikinci cizgi silik cikti merak edip kan testi yaptirdim 58.31 cikti 2 gun sonra bida yaptirdik 167 ye yukseldi ama net bisey soyleyemem kac haftalik oldugu hakkinda dedi ama cok endiseliyim hamile gibi hissetmiyorum kendimi heycanliyim ama ne hissetmem gerektigini asla bilemiyorum endiseliyim