Rabia411 Annemmm2 önce evde idrar yaptım normal kaset olanlardan silik çıkınca kan verdim 95 çıktı adetime 4 gün vardı
Aslinur_Tuysuz Ben adetime 11 gün kala kanama gördüm. Test yaptım silik çıkmıştı hemen hastaneye gittim 174 sonucu aldım doktor 2 gün sonra gel artmış olması gerekiyor dedi gittim ve 3000 lerde sonuçlandı 🥰 Şimdi 9+2 haftalık hamileyim 😇 Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
Mervezngn Annemmm2 barkodu alsaydın aksamdan bakardın cıkmış mı diye ben hep adet öncesi kan verir aksamdan sık sık bakardım
Aslinur_Tuysuz Annemmm2 Amin canım inşallah 😇🙏 Bazı hamileliklerde üstüne görme diye söyleniyor canım. Benim ailemdeki herkes bu şekilde erkenden anladı 😊 Kanama da kırmızı değil kahverengi oluyor
Aslinur_Tuysuz Annemmm2 Canım hangi hastaneye gittiysen o hastanenin sitesinden laboratuvar sonuçlarından TC ile giriş yapıp görebilirsin eğer sonucun çıktıysa ben o şekilde baktım 😊
Aslinur_Tuysuz Annemmm2 Eğer kayıt numaranı biliyorsan giriş yapabilirsin canım sağlık ocağı biraz daha bilgi istiyor 😊
Annemmm2 Aslinur_Tuysuz hayır canım bilmiyorum maalesef ama bir kaç saat sonra gidicem sonucu almaya 🤭
Esmaaa1 Annemmm2 5,40 çıtı iki gün sonra verdim 92 çıktı düzenli bi şekilde arttı çok şükür 5 aylık hamileyim suan